Beste bezoekers,

Hier bij De Zeeuwse Zorgcentrale streven we ernaar om onze dienstverlening continu te verbeteren en uw tevredenheid te waarborgen. Daarom willen we u graag informeren over ons proces voor klachtenafhandeling.

Om ervoor te zorgen dat klachten objectief en onpartijdig worden behandeld, maken wij gebruik van een externe klachtencommissie. Deze commissie bestaat uit onafhankelijke deskundigen die zorgvuldig klachten onderzoeken en daarbij rekening houden met alle betrokken partijen.

Wanneer u een klacht heeft, kunt u deze indienen bij onze externe klachtencommissie. de externe klachtencommissie. Zij zullen uw klacht zorgvuldig onderzoeken en streven naar een passende oplossing.

Transparantie en kwaliteit staan hoog in het vaandel bij De Zeeuwse Zorgcentrale, en we zijn toegewijd aan het luisteren naar uw feedback en het verbeteren van onze dienstverlening waar mogelijk.

Heeft u vragen over ons klachtenafhandelingsproces of wilt u een klacht indienen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar!

Uiteraard kunt u ook eerst contact met ons opnemen om te kijken hoe we samen uw klacht kunnen oplossen!